mandag 10. september 2012

Verdens beste...

Jeg er så heldig å ha en superbra og stor familie, og enda heldigere at den ene tanten min er styrer i Norges beste barnehage:) Og det er jo da selvfølgelig Petter sin barnehage. Jeg er/var ikke komfortabel med at lille Petter skulle begynne i barnehage før han var ett år, men har jo ikke så mye valg. At han da går i en så trygg og god barnehage, med så fine ansatte, gjør alt mye bedre. Jeg var superfornøyd da Simen og Sondre gikk der også, men de begynte ikke før de var 3 år. Det har vært tøft for lille vennen og helt sikkert tøffere for mamma, men nå går alt mye bedre. Jeg synes fortsatt han er for liten, men jeg vet at han kunne ikke hatt det bedre. Han får masse kos og oppmerksomhet, og han elsker unger:)

Takk til verdens beste tante for plassen og verdens beste ansatte for at dere tar så godt vare på gullet vårt. Dere er helt supre!!!


Bjørkebo barnehage:)

Nå blir det joggings, før sushi og kjærestekos:)

Ha en hyggelig aften!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar