fredag 14. september 2012

Endelig helg!!

Nå skal det bli godt med helg, det har vært ei laaang uke. Ikke det at vi har hatt så mye på programmet, men det er ikke alltid kroppen er enig i aktiviteter og lite søvn(som det blir når man har en liten gutt). Har trent hver dag, så idag er det treningsfri, det skal bli godt:)

Vi tar ei restitusjonshelg på fjellet. God mat, kos, fjelltur og god tid til Petter. Det blir helt herlig!!

Skeikampen here we come:)



Jeg er så heldig at jobben min har masse hytter og leiligheter rundt om på fjellet, og vi prøver å benytte oss av dem så mye som mulig.Vi kan velge mellom Golsfjellet, Hemsedal, Trysil og Skeikampen+ mange leiligheter i utlandet. Jeg er så heldig som jobber i Santander:) Vi bruker Hemsedal mest, men det er litt langt å kjøre. Leiligheten på Skeikampen er nyoppusset, så det blir spennende å se. Det er spåådd fint vær, så i morgen blir det en laaaang fjelltur med pannekaker og kakao:) KOS!!! Vi håper Petter blir like glad i å gå på fjelltur som oss, vi gjør iallfall det vi kan:)

Jeg elsker denne, minner om den første forelskelsen:)



Ønsker alle ei riktig god helg, det skal jeg ha:)

1 kommentar:

  1. God helg snuppa :-)
    God helg og KOS dere masse!!

    Ja, vi er heldige som jobber i Santander...

    Klem

    SvarSlett