onsdag 12. september 2012

Ny lykt på spisebordet..

Var innom Kid i går og der fant vi ei lykt vi bare måtte ha:) Vi er veldig glad den industrielle stilen, så denne passet helt perfekt.



Jeg vet ikke helt hva vi skal kalle stilen vår, men en blanding av industriell, naturlig og landlig. Det passer jo fint så lenge vi bor på landet og i nærheten av naturen.
Jeg må mikse litt, da jeg synes det blir for mye med bare industrielt. Føler at det er litt møkkete, kaldt og hardt, med malingslitte stålskap og masse mur. Men, den myke og lune stilen elsker jeg. Myke pledd og puter, saueskinn og betongdetaljer, og masse stearinlys og lykter. Noe stål er helt greit, jeg kunne feks veldig gjerne hatt noen tolixstoler rundt spisestuen.


Men, jeg liker dem jeg har nå veldig godt også og det blir alt for dyrt å bytte dem. Desverre! Kanskje det blir noen barkrakker etterhvert:)

Flere bilder av den nye lykten og spisestuen følger:)






                                                                        

~ Klem Siw~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar