mandag 24. september 2012

Nytt skinn...


 Jeg er så heldig at jeg har en kollega, med svigerforeldre som driver med villsau i Molde. Jeg har tidligere kjøpt to veldig fine skinn av dem, og kjøpte nettopp ett nytt, til å ha på den nye krakken Kjetil har snekret. Dette skinnet var enda finere enn de to andre, trodde nesten ikke det var mulig, men det er det altså. Det har lang og myk pels, og lukter veldig godt. Det lukter villt:)
Har hørt rykter om at dem har veldig godt pinnekjøtt også, med det kommer nok en ladning fra Bergen til oss:) Gleder meg til pinnekjøtt igjen.

Flere bilder av skinnene:


Dette er det nye:)
De to under er de første vi kjøpte



Er det noen som ønsker seg sånne skinn, er det bare å gi beskjed, så kan jeg videreformidle.

Lille Petter har vært sjuk idag, så da måtte mamma være hjemme. Vi har kost oss masse:) Når Petter har feber, blir han veldig kosete og henger nesten rundt halsen. Det var så godt å bare være hjemme, og ikke gjøre noe. Det trengte nok både Petter og mamma.

Vi har hatt ei helg fyllt opp av bursdager. Lørdag formiddag feiret vi Petter og på ettermiddag var vi hos mor og far på Taco, far ble nemlig 58 år:)
Søndag var det mere bursdag for Petter på formiddagen, og på ettermiddagen var vi i bursdag hos Martin og Mathias. Der fikk vi spekemat og Lillians supergode potetsalat( som hun lager på samme måte som meg, men min blir IKKE like god).Nam nam:)


Nammenam, kake er godt:)

Ha en fin kveld:)

1 kommentar:

  1. Kjempeflotte skinn, gjør seg godt i huset nå som høsten er kommet :)
    Klem C.

    SvarSlett