søndag 16. september 2012

Herlig fjelltur med nydelig vær:)

Vi har hatt en helt super tur på Skeikampen, masse Petterkos og turgåing. Været var helt strålende, eneste litt mye vind på toppen.

Fredag trodde vi hele turen skulle gå i vasken, da jeg ikke hadde fått nøkkelkode av ansvarlig på jobben. Hun hadde fri og ingen andre kunne hjelpe. Etter sikkert 150 telefoner, fikk jeg til slutt tak i utleier og fikk koden. Det var et styr uten like, men vi kom oss da til fjells. Vi var veldig spente, for leiligheten skulle være nyoppusset. Det som var gjort var at veggen på kjøkkenet/stua var flyttet ca 3 meter, så allrommet ble MYE større. Det var jo helt supert det, men vi hadde et lite håp om ny sova og lunere interiør.....

Man ser hvor veggen sluttet tidligere og kan vel tenke seg hvordan det er å være der med to viltre gutter på vinteren. Ikke veldig gøy:)

Litt beis og ny sofa med puter og pledd hadde gjort seg. Men, vi skal ikke klage, det er sentralt og billig for oss.

Kosen på fredagskvelden skulle være scampi og blåskjell, noe som ble litt amputert av at Petter absolutt ikke hadde tenkt å sove.... Det så godt ut da og vi hadde mer enn nok:)

Lørdag morgen bar det en tur til Lillehammer, før vi gikk ut på tur. Toppen av Skeikampen og pannekaker var målet... Her er resultatet:

Klare for tur!
 Opp dit skulle vi.

Det er bratt og blåser nesten orkan;)

Oppe:)

Kokken.

Nam nam:)

Fornøyde og mette:)
 På vei ned igjen.

Vi tok en svipptur nedom leiligheten og byttet til vogn, før vi gikk på kafeen og kjøpte pizza. Det var vel fortjent da, mente vi.
Men, etter pizzaen mente vi ikke det, så da gikk vi en runde i hyttefeltet og kikket på alle de store flotte hyttene. Vi vil ha hytte!!!!

Barne-TVkos på morgenen:)

Nå er vi restituerte og klar for ei ny uke!!