onsdag 5. september 2012

Jeg vil pynte.....

....bordene og i vinduskarmene. Men, med en ettåring i huset er det helt umulig. Iallefall vår ettåring:) Vi har så lave bord, at han krabber opp på dem. Jeg er egentlig fast bestemt på at jeg ikke skal rydde unna ting, han SKAL lære seg at det ikke er lov..... Hmmm, ikke like lett alltid, så begge stuebordene er tomme. Det samme gjelder vinduskarmene han når. Jeg vurderer å ha et ferdig pyntet lysfat stående i skapet ,så kan jeg bare ta det frem når lille vennen har lagt seg:)

Noen bilder av mitt tomme bord:




Kjedelig, ikke sant?

Klem klem:)

1 kommentar:

  1. Slik var det hos oss også da eldstemann var liten og i farten hele dagen. Kunne ikke ha noe stående i en høyde han nådde:)

    Tusen takk for hyggelig kommentar!

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    PS: Du har ordbekreftelse på... det er mye enklere å legge igjen kommentarer når en ikke har det:)))

    SvarSlett