torsdag 20. september 2012

Reddhare....

Uff, når vi stod og lagde middag idag, kom det plutselig en ekkel mann opp veien vår. Han hadde buksa på knærne og trillet på en sykkel, som var alt for liten til han. Jeg løp ut i gangen og låste døra, akkurat i tide. Han ringte på og prøvde å åpne samtidig, hadde jeg vært alene hadde jeg vel dødd:( Til slutt gikk han unna døra, men da gikk han til uthuset og begynte å snike der. Er bare vedboden som ikke er låst og er veldig glad for det nå. Det var jo ikke så spennende, så da kom han tilbake på trappa og begynte å dundre i døra. Kjetil gikk tilslutt ut ( jeg protesterte veldig) og prøvde å få han til og gå, men det var ikke lett. Han snakket om noen hunder,alarmsentral og at han skulle hente ei colaflaske..... Han var nok rimelig dopet og blødde fra munnviken. Når vi tilslutt snakket om å ringe politiet, snudde han og dro. Utrolig at han kom seg helskinnet ned den bratte bakken vår, hehe.

Sondre hadde sett en mann på Spar, og beskrivelsen han ga passet helt perfekt. Han ble heldigvis hentet av politiet, men jeg er fortsatt veldig redd for at han skal komme tilbake:( Bra Kjetil ikke skal bort på noe i helgen!

Håper virkelig jeg får sove i natt og ikke tenker på den "skumle" mannen:)

Blir ingen bilder på dette innlegget, da jeg ikke får til å laste  opp bilder fra iPad'n.....

2 kommentarer:

  1. Huff!Slik er lite koselig.Tror jeg vet hvem du mener.Har sett han mye.Kom inn på skoleplassen en gang.Skulle ha tak i vaktmester for å låne en skiftnøkkel.Han skulle fikse sykkelen sin.En gang lå han i grøfta med sykkelen over seg,rett utenfor skoleplassen.Ufyselig mann.Solveig

    SvarSlett
  2. Uff da, det er ikke koselig nei. Og at han driver rundt ved skolen er iallefall ikke bra...

    SvarSlett