tirsdag 10. januar 2017

Jeg er rørt!!

Det er helt fantastisk, så mange positive tilbakemeldinger jeg har fått på det forrige innlegget mitt. Jeg er så rørt, og jeg gren hele dagen. Jeg tror jeg aldri har vært så utmattet noen gang, som når jeg la meg denne dagen. Utmattet og glad. Jeg har fått meldinger fra folk jeg ikke hadde drømt å høre noe fra. Og jeg har fått utrolig mye forståelse. Det er ikke bare meg som har følt på dette, noen sliter til og med med dette 10-20 år etter. Hva feiler det folk? Kan ikke folk feie for sin egen dør?

Dagene går nå til å rydde, kaste, pusse opp og pakke. Det går fort til april, og vi må snart få lagt ut huset vårt for salg. Det blir rart og vanskelig. Vi har brukt så mye tid, penger og energi på å få det vårt. Nå er vi nesten i mål, og vi synes jo det har blitt veldig fint. Huset vi har kjøpt er helt nydelig, og veldig moderne. Men jeg kjenner at jeg må finne noen lure løsninger, for å få det lunt og koselig. 
Vi må nok male litt og få inn noen gode myke sofaer. Puter, pledd og skinn hjelper jo også på.

Jeg gleder meg helt sykt, til å sitte på terrassen en sommerkveld(som det ikke regner) og nyte den fantastiske utsikten. Vi har jo ikke sett denne helt enda, da det var litt tåke når vi var på visning. Men at den er fin, det vet vi. Alle lysene som glitrer om kvelden og skipene som seiler inn til Bergen på dagen.

Nå er jo utsikten og tomten vår her i Brumunddal, det fineste med huset vårt. Utsikten er fantastisk, og tomten har blitt ganske så bra den også. Rett og slett litt idyll på sommeren. Og med en stor kasse grus under terrassen, er ikke veien vår så ille på vinteren heller. Heldige er de som skal få bo her.

Jeg takker og bukker for alle fine ord og all støtte. Jeg skal prøve å blogge litt om reisen vår, og hvordan vi får det.

Talas!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar