torsdag 11. april 2013

Blender

Vi trenger en ny blender, for jeg savner nemlig å lage smoothies. Men, hvilken skal jeg velge?? Har veldig lyst på en KitchenAid, men er det verdt å betale så mye for den. Har ikke lyst til å ha den på benken, synes jeg har alt for mye der allerede. Da må jeg eventuelt ommøbler litt.... Og det er jo gøy:)

Den er veldig fin da.

Må nesten ha kremhvit, da kjøkkenmaskinen er det. Men synes egentlig at denne er fin:)



Jaja, vi får se. Ny blender blir det uansett:)

Det er vår i luften, herlig. Det er så digg å trene på bar asfalt, uten stilongs og det er lyst. Løpte en runde på ei mil i går og det gikk utrolig lett, håper bare vekta vil bli venn med meg snart også.
Det føles så bra å bli i bedre form:)


Klar for intervaller.


Flott utsikt fra Tørudbakken.


Intervallbakken min, med målet for intervallen, huset til Sigbjørn Johnsen:)


Snart helg og det blir godt. Masse stress å jobb om dagen. Gleder meg til avslapping og familiekos.

Ha en fin dag:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar