søndag 21. oktober 2012

Strikke....

Ja, da har jeg kjøpt garn, mine første strikkepinner(merker at man er urutinert, når man kjøper rundpinner og skal strikke frem og tilbake....), fått hjelp av youtube for å legge opp masker og begynt å strikke. Målet er å lage en puff. Synes de ferdige er så dyre, derfor tar jeg saken i egne hender.... Bokstavelig talt;) Haha.....




Strikketøyet mitt har til og med fått sin egen kurv:)

Og ja, jeg har prøvd meg med pynt på bordet igjen. Det går faktisk ganske så bra, HURRA!!!!


Vi har "feiret" at helgen er over med  sushi, det er så godt:) Greit å holde på helgefølelsen så lenge man kan.

En god uke til dere alle, klem:)

1 kommentar:

  1. Hei på deg:) så flink du er:) en puff tar vell sikkert tid og lage:):) blir spennende og se:)
    Så søte og flotte gutter du har, så bildene under her:) fine ja:)
    Ønsker deg ei flott ny uke:):)
    Klem fra Linn

    SvarSlett