søndag 28. oktober 2012

Knekkebrød...


Dette har vært ei veldig fin helg. På fredag lå Petter borte for første gang, og vi kunne være litt kjærester <3. Vi skulle egntlig ut og spise, men lagde heller Tapas her hjemme og pyntet oss:) Koselig å gjøre litt ekstra ut av det!

Petter hadde vært så snill:)

Kjetil jobbet noen timer på lørdag formiddag, det var bamselørdag i banken. Vi dro dit etterhvert og Petter fikk pølse,saft, ballong og ny sparebøsse.
Etterpå dro vi på Volum og spiste, herregud så nydelig mat dem har der!!!

På kvelden var jeg på vinklubb (vi er 7 jenter på jobben som møtes ca 1 gang hver 2.mnd, og koser oss med mat og litt vin. Det var veldig hyggelig. Da er det godt å komme hjem til en varm armkrok.

Idag har vi bare vært hjemme og Petter har kost seg masse. Han har lekt og styra, hele dagen. Det har sett helt bombet ut her, men så lenge han koser seg, koser vi oss også.

Nå har gutta boys kommet hjem, finingene:)

Nå skal kjæresten og jeg se på film. Vi har nemlig en avtale om å gjøre minst ên hyggelig ting for  hverandre i uka. Dette er den hyggelige tingen Kjetil skal gjøre mot meg. Han har kjøpt en romantisk komedie(han liker ikke det), kjøpt jordbær og yoghurt, og vaniljeis. Mmmmm, det blir hyggelig:)


Holdt på å glemme knekkebrødene, men nå lukter det deilig av nystekte knekkebrød her. Dem blir så gode, at jeg går store deler av kvelden og gleder meg til mat:)

Oppskriften har jeg funnet på God Morgen, Norge. Wenches oppskrift.

Ha en fortsatt fin kveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar