torsdag 3. januar 2013

Hjelp, for mye å tenke på.....

.... det er bare en måned igjen til bryllup. Tiden går litt for fort og det er såååå mye å tenke på.


Har vi husket alt? Har vi nok kaker? Bordkort, dresser, pynt, gjester..... Fotografen vil ha samtale med oss, og han holder til på Geilo, papirer skal fylles ut... Presten er tilbakestående, han hører vi jo ikke noe fra.

Må vi ha gjestebok?




Hvem skal åpne gavene? Huske bok å skrive i..... Ønskeliste, hva ønsker vi oss? Nettsiden til Tilbords hadde jo nesten ingen varer, så fikk ikke lagt til alt vi ville....
 Hva gjør vi med lille P? Skal Simen og Sondre passe han? Han er jo redd alle andre, men klarer dem det? Vil dem kanskje heller være med på middagen?

Vi må lage meny, bordplasseringer og hvem i alle dager skal dele hytte??
Smykket mitt er ødelagt, så det må jeg prøve å få reparert....

Har ikke begynt å tenke på håret mitt enda.... kanskje på tide?

Har jeg sovet i natt?? Nei, ikke så mye:)

Men det verste er jo egentlig at kjolen min er alt for stor.... Jeg kan jo ikke begynne å fete meg opp nå, når jeg har jobbet så hardt for å gå ned. Har snakket med ei sydame som skal se på den i morgen, så får håpe hun tør å prøve seg....

Hmmmm, men vi blir vell gift lell?



Så blir de stående disse tre: tro, håp og kjærlighet
men størst blandt dem er kjærligheten.





2 kommentarer:

  1. Hei :)

    Gjestebok anbefaler jeg dere å ha! Er så kos å kunne lese hilsninger fra gjestene i ettertid....

    Godt gift blir dere nok :)

    Bryllup er fantastisk. Har lagt ut mye fra vårt bryllup på bloggen. bare å spørre...

    God helg! Klem

    SvarSlett
  2. Det vil bli SÅ bra, uansett :-)

    Når det hele er over så tenker du at det gikk bra og at du kunne gledet deg mer enn bekymret deg i forveien.
    Barna vil ordne seg etter hvert. Våre jenter går han også bra sammen med, så vi kan finne ut noe der. Det er uansett ikke noe problem å få ham til å sove etter en spennende dag, så kan jo barna gjerne bytte litt på å sitte vakt. Det ordner seg uansett. Alle ønsker dere en fantastisk dag, og trår til der det er behov.
    Gjestebok kan være kjekt å ha, men ikke et must :-)
    Ingen gjester som er flinke å sette opp hår?
    Høre med "hotellet" om tips?
    Så krysser jeg alt jeg har for at jeg er på beina SNART!!! Er det noe jeg VELDIG sterkt vil være med på så er det denne dagen....
    Ikke være bekymret, men er optimistisk for at det skal gå :-)

    Uansett; så GRATULERER MED DAGEN!!!! Likte kaken :D Den så kjent ut :D Jeg laget en slik i høst :-)

    SvarSlett