tirsdag 22. januar 2013

Oppdatering:)

Denne helgen har vært fyllt opp med mye sosial kos:)


Nydelig kveldsstemning:)



Det begynnte fredag med begravelse(dette var selvfølgelig ikke kos) til verdens fineste mormor (farmor egentlig). Det var veldig vondt, men hun har det godt nå
.
Petter og Oldemor i sommer.
Etter begravelsen møttes vi alle hos mor og far, som bor i hennes hus. Det er alltid veldig hyggelig når vi møtes, så det gjorde dagen mye bedre.

På kvelden skulle jeg ha vinklubb, men hadde en liten mistanke om at jeg skulle drikkes ut. Og jeg fikk rett:)

Kvelden var helt perfekt, selv om den ble på kort varsel for dem som var med.

Jeg fikk massasje, pakker, sushi, oreokake, dildoparty og masse drikke:)
Rett og slett helt perfekt!!! Takk verdens beste jenter og spesielt Lillian <3.


(ingen bilder;))

På lørdag bar det til Oslo, ja jeg var oppe igjen:), for å hente dressen til Kjetil.

Vi var også i ett-årsdag til Ludvig:)


Lørdag kveld var det bare kos og avslapping, herlig!!

På søndag var vi på en herlig skitur, eller herlig og herlig... været var herlig iallfall. Strålende sol og 4 minus. Men, det er forferdelig tungt å gå med pulk. Det positive er at det er jo bra trening da. Vi gikk ca 17 km, er runde som kalles husmor-runden. Akkurat passe!!




Satser på litt mer blogging fremover, snakkes:)




1 kommentar:

  1. Uff så trist med farmor/ mormor...alltid trist når noen går bort..
    Men utenom det, så virker det som ei begivningsrik helg og uke;):) gøy med utdrikknings kveld med jentene da;)
    Ønsker deg ei flott helg videre:)
    Stor klem fra Linn:)

    SvarSlett